Friss topikok

  • Virginia Csemerne: Nekem remélem még jön (2018.09.09. 22:31) Ingyenes parfüm és szájfény termékminta
  • DNYL: Végre van valami újdonság! Egy új közösségi oldal indult, amely Kuponok segítségével, akár féláron... (2008.11.16. 22:51) Régebbi ajándékok
  • Kinga: Szia! Mi is megrendeltük az extra frizurát, meg az extra finomságokat, de még csak az utóbbi jött... (2008.07.22. 13:39) canon, és amiket ma kaptam
  • kittyna: Ja oké, köszi szépen, hogy szóltál. Ezt nem tudtam, nem vagyok jó németből. :D (2008.07.12. 12:28) Müzliszelet, egérpad

N A P T Á R

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

E L É R H E T Ő S É G

Ha bármilyen kérésed,kérdésed,óhajod,sóhajod lenne az oldalal kapcsolatban vagy van linked amit megszeretnél osztani Velünk akkor írj a következő címre:
kittyna@vipmail.hu

K É Z I S Z Ó T Á R

 

Angol:
Név: Name
Vezetéknév: Last name
Keresztnév: First name
Becenév:
Nickname
Város: City/Town
Ország:
Country
E-mail cím:
E-mail adress
Születési idő:
Date of Birth

Település:
Settlement
Cím:
Adress
Írányítószám:
ZIP/postcode
Megye:
County
Megszólítás:
Title
Cégnév:
Company
Telefon: Telephone
Mobil: Mobile
Telefonszám: Phone number

Küld: Submit/Save

Német:
Név: Name
Vezetéknév:
Name
Keresztnév:
Vorname
Város,település:
Ort
Ország:
Land
E-mail cím:
E-mail
Cím:
Strasse
Írányítószám:
Postleitzahl
Megye: Bezirk
Megszólítás: Anrede
Cégnév: Firma
Telefon: Telefonnummer
Mobil: Mobile nummer
Elküld: Senden

 

Régebbi ajándékok

2008.07.08. 20:45 kittyna

Amiket még régebben rendeltem és kaptam:

Peta2.com-ról: 
Azt hiszem már nem lehet rendelni.

(kattins a képre, a nagyobb méretért)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Tena termékminták:
Link: www.50plusz.hu/topics/inkontinencia/product_order

(kattins a képre, a nagyobb méretért)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

J & J Dog Supplies:
2008 Katalógus
Link: www.jandjdog.com/catalogrequest.shtml

(kattins a képre, a nagyobb méretért)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Libresse betét termékminta:
Link: libresse.hu/Pages/Products/OrderSamples.aspx

(kattins a képre, a nagyobb méretért)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OB tampon termékminta:
Link:  secure-ehealth.be.jnj.com/securewww.myob.hu__0FNYL2FNYSPK4CUCERDRXCQ/ask_material/index.jhtml;jsessionid=0FNYL2FNYSPK4CUCERDRXCQ

(kattins a képre, a nagyobb méretért)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carefree FlexiForm minta:
Link: www.carefreefreshstyle.com/
 

(kattins a képre, a nagyobb méretért)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Carte'dor nyeremény kuponok:
Link: jegkremdesszert.hu/kviz
Márcsak a hétvégi Wellness sorsoláson vehetsz rész, a kuponok elkeltek.
Ebben a hónapban én sem nyertem, a helyzésem: 2587.

(kattins a képre, a nagyobb méretért)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ráma uzsonnás doboz:
Link: www.rama.hu
Én ezt a dobozt még a régebbi fotópályázatos játékban nyertem. Most már Rama buszok járnak.
"Ahol megállnak, ott praktikus ajándékra lehet szert tenni! Akinek kedve tartja,megmutathatja a Rama-busz személyzetének az éppen nála levő tízórait, és akinél Rama margarinnal megkent kenyér vagy szendvics van, az kap egy uzsonnás dobozt!
Hallgasd a helyi rádióadót, hogy megtudd mikor érkezik a Rama Tízóraibusz hozzád!"
 

(kattins a képre, a nagyobb méretért)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cylex nyeremények:
Ezeket a nyereményeket még régebben nyertem azóta ennek a játéknak vége.
1 plüssbe rejtett hangfal és 1 plüssbe rejtett webcamera.

(kattins a képre, a nagyobb méretért)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Milupa tejbegríz és tápszer.
Link:
milupa.hu/mintaigenyles.php

 



Sajnos saját képem nincs, mert megettem a tejbegrízt, de kétszer is rendeltem és mindkétszer meg is kaptam. :)

KOTI nyereményjáték:
Link: kotidogfashion.hu/hu/fotopalyazat/index.php

Minden hónapban új fotópályázat indul. Nekem tavaly novemberben sikerült elöszőr nyernem akkor épp egy kutyaruha volt a nyeremény. Akkor még szavazós volt és az első 3 helyezett nyert. Nagyon sokan szavaztak és azoknak köszönöm is! :)

(kattins a képre, a nagyobb méretért)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kittyna.blog.hu/api/trackback/id/tr73559421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boszi 2008.07.28. 14:39:21

Szia!

Ma érkezett: Canon fénykép...hát nem valami jó minőségű:DMég jó, hogy rajta viszont szép van:D Aztán Henkel 2 db mosószeradagoló, és esküvői meghívók megint Londonból! Nagyon hamar pár nap alatt megérkeztek megint:-) Nagyon szépek!

akosima · http://intezmenyi-kommunikator.blog.hu 2008.08.06. 12:57:12

Grat a nyertes kutyihoz :) Pár hete én is rendeltem egy pár intim higiéniás dolgot, de azóta is várom... remélem mostmár hamarosan megérkezik.

Nanny 2008.08.26. 12:08:56

Sajnos én még nem kaptam meg a Libresse
betéteket!A Carefree-nél pedig nem tudok rendelni?
Valaki segítene?

DNYL 2008.11.16. 22:51:14

Végre van valami újdonság!
Egy új közösségi oldal indult, amely Kuponok segítségével, akár féláron megvásárolható termékekkel tud hozzásegíteni, hogy megtakarítsunk.
PlázaKuponok.com
plazakuponok.com

Napi több, mint 100 regisztrált taggal bővül, egész dinamikus ahhoz képest, hogy nemrég indult
süti beállítások módosítása