Friss topikok

  • Virginia Csemerne: Nekem remélem még jön (2018.09.09. 22:31) Ingyenes parfüm és szájfény termékminta
  • DNYL: Végre van valami újdonság! Egy új közösségi oldal indult, amely Kuponok segítségével, akár féláron... (2008.11.16. 22:51) Régebbi ajándékok
  • Kinga: Szia! Mi is megrendeltük az extra frizurát, meg az extra finomságokat, de még csak az utóbbi jött... (2008.07.22. 13:39) canon, és amiket ma kaptam
  • kittyna: Ja oké, köszi szépen, hogy szóltál. Ezt nem tudtam, nem vagyok jó németből. :D (2008.07.12. 12:28) Müzliszelet, egérpad

N A P T Á R

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

E L É R H E T Ő S É G

Ha bármilyen kérésed,kérdésed,óhajod,sóhajod lenne az oldalal kapcsolatban vagy van linked amit megszeretnél osztani Velünk akkor írj a következő címre:
kittyna@vipmail.hu

K É Z I S Z Ó T Á R

 

Angol:
Név: Name
Vezetéknév: Last name
Keresztnév: First name
Becenév:
Nickname
Város: City/Town
Ország:
Country
E-mail cím:
E-mail adress
Születési idő:
Date of Birth

Település:
Settlement
Cím:
Adress
Írányítószám:
ZIP/postcode
Megye:
County
Megszólítás:
Title
Cégnév:
Company
Telefon: Telephone
Mobil: Mobile
Telefonszám: Phone number

Küld: Submit/Save

Német:
Név: Name
Vezetéknév:
Name
Keresztnév:
Vorname
Város,település:
Ort
Ország:
Land
E-mail cím:
E-mail
Cím:
Strasse
Írányítószám:
Postleitzahl
Megye: Bezirk
Megszólítás: Anrede
Cégnév: Firma
Telefon: Telefonnummer
Mobil: Mobile nummer
Elküld: Senden

 

Ingyenes parfüm és szájfény termékminta

2008.07.10. 13:02 kittyna

Ma rendeltem:

Celine Dion parfüm minta:
Link: www.eastway.hu/celine/index.php

 

 

 

 


E-mailba ezt kaptam:
"A Celine Dion nyitóoldalán jelezted nekünk regisztrációs szándékodat az ingyenes Sensational parfümmintáért, illetve részvételi szándékodat a nyereményjátékban. A regisztrációnál megadott e-mail címre a jövőben a SONY BMG Music Entertainment (Magyarország) Kft. Céline Dionnal kapcsolatos zenei újdonságairól, és a COTY Hungary Kft. illatszer forgalmazó CELINE DION márkájú termékeiről hírlevelet küldünk."

Minden regisztráló kap egy kis üveg parfüm mintát. Én sem tudtam és mikor vissza írták mailbe akkor látom, hogy ezt nem postai úton kapom, hanem a Douglas parfümériákban lehet átvenni ahol Nekem egyik sincs közel.
Douglas parfümériák: Budapesten több helyen, Szeged, Pécs, Debrececen, Kecskemét,  Győr, Eger, Nyíregyháza és Békéscsabán vannak ilyen boltok. Így  én beváltani sajnos nem tudom.

Fresh up szájfény minta:
Link: www.nodarklips.com/index.php

Tölsd ki az űrlapot és kapni fogod a mintát 4-6 héten belül.
18 évesnek kell lenned, mármint  1990 a legfelső korhatár.
Én sem vagyok az de akkor is kitöltöttem.
Ha nem vagy még 14 éves akkor a szülődnek adják oda  a mintát.
Bár nem értem mert így is csak 1990 lehet  bejelölni az meg elmúlt már bőven 14 éves. :)
Állítolagosan több mintát fogsz kapni, mármint rendszeresen!
A Contact No-hoz  36-tal írd be a telefonszámod!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kittyna.blog.hu/api/trackback/id/tr65562119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucky922 (törölt) 2008.07.10. 14:20:30

Szia Kitti!
Mi is megrendeltük már régebben ezt a szájfényt, de sajnos még nem érkezett meg :S. Reméljük neked megjön.

kittyna 2008.07.10. 14:31:01

Sziasztok! :
Óóó de kár, hát azért remélem ideér!
Bízzunk benne, köszi, hogy íratok! :)

kinga-dorka 2008.07.10. 14:53:56

Nincsmit, kitettük a linkedet a mi oldalunkra, ha nem baj. (nyeremenyek.freeblog.hu/)

kittyna 2008.07.10. 15:49:05

Dehogy baj, inkább köszönöm! :)
Én is kiteszem a linketek amint belejöttem. :D

szilcsóó 2010.06.16. 13:39:13

én ezt nem értem...hogy utána ha egyszer rendeltünk? utána folyamatosan jönnek majd a cuccok vagy mi ?:)
süti beállítások módosítása